Nyheder

TIPS TIL DIN MARKEDSFØRING | ARTIKLER

Kernekommunikators seneste nyheder er en service til søndagshumøret, eller din inspiration som virksomhedsejer. Her er alt fra spændende historier til gode hjemmetips til din markedsføring. Jeg modtager ideer til emner med stor glæde, og ønsker dig god læsning.

Nyeste nyt

Seneste udgivelser

Nyheder 4
Kundecase

Strategisk markedsføring hos selvstændig fysioterapeut

FysioCareSalling i Spøttrup har med hjælp fra Kernekommunikator brugt mere end et år på at arbejde mere strategisk med sin markedsføring, fastlægge mål og metoder, arbejde med content og annoncering, og udrulle en helt ny visuel identitet. Efter 12 måneder kan virksomheden klappe sig selv på skulderen over at have tredoblet trafikken på sin hjemmeside og fastholdt den gennemsnitlige tilstrømning af nye kunder, trods tvangsnedlukning i forbindelse med Corona-pandemien. Hjælp

Læs mere »
Nyheder 5
Satire

Nyt netværk: Polka skal forene egnens erhvervsliv

Kilde Connect lancerer d.d. et nyt og ekstremt innovativt netværkskoncept, PolkaWorks, som med mottoet ”totur til fremtiden” skal kombinere professionel sparring, branding og en god svingom. Konceptet kan være starten på en redefinering af netværksbranchen, og skriver allerede 51 lokale virksomheder på medlemslisten. Da den globale Corona-situation i foråret 2020 lukkede Danmark ned, var Jeanette Kilde, som resten af landets erhvervsdrivende, tvunget til at gå i tænkeboks. Hendes arbejde som

Læs mere »
Nyheder 6
Kundecase

Øget synlighed hos Inventa A/S

Kundecase: Inventa A/S manglede kompetencer inden for markedsføring, og kontaktede Kernekommunikator for at få hjælp til sociale medier, annoncering, tekster og webredigering. Resultatet er øget synlighed og stærkere branding, som fører til konkrete ordrer. Pia Grandelag, adm. direktør hos Inventa A/S: Kort fortalt om samarbejdet: “Jeg har før samarbejdet med Ida, og ved hvordan hun arbejder. Vi skal ikke bruge lang tid på at opbygge samarbejdet, og jeg kender hendes

Læs mere »
Nyheder 7
Artikel, erhverv

Erhvervsfiskere i Nordsøen: Mængden af spøgelsesgarn er minimal

Tabte og efterladte fiskegarn er et problem, som vinder stadig større politisk opmærksomhed. Problematikken tager sit udgangspunkt i det udsatte dyreliv omkring efterladte garn, men også udledning af mikroplast og skader på forbipasserende fartøjer er betydelige dele af debatten. Igangværende undersøgelser beskriver bevidsthed og ansvarsfølelse hos fiskerne, som centrale for forebyggelsen af fiskeriaffald, men blandt erhvervsfiskere i Nordsøen mener man ikke, at forekomsten af efterladte garn kan sidestilles med problemets

Læs mere »

Arkiv

Det siger kunderne